kareliusson

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Kategorier för idag: bloggdagbok, Nyheter.

Av Linda♥♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ - 28 februari 2010 10:50

Kära dagbok!

idag har jag varit hemma hos min moster hela

fucking helgen, Jag har suttit vid datorn spelat mario 63-64.

Jag har haft jätte kul.

I Onsdags så var jag på Boda borg med Kasia Pamela och Kevin.

Vi klarade några banor.

Jag gjorde illa ett ben och en armbåge.

I söndags så var Ida hos oss! ( inte idag utan förra) och lördag.

Det har inte hänt så himla mycket den här veckan

utom dom sakerna jag har berättat.

Jag har köpt godis och druckit fanta hela helgen också  .



Well, nu är det redan söndag och i morgon börjar den tråkigt skolan.

JAG pallar ialla fall inte gå till skolan i morgon.

Jag vill vara hemma och ligga i min säng och sova!!!

Men jag får ialla fall träffa älsk dåe!

Saknar dej så mycket sötnos!! <3

Men aja , puss & Kram!!




kyssar från meejj,<3♥♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

 
 
grabbarna

grabbarna

28 februari 2010 11:22

intressant dagbok

http://www.grabbarnasomskriver.blogg.se

 
♥~jag äe som jag äe~♥

♥~jag äe som jag äe~♥

28 februari 2010 11:57

Men tack så mycket :)

http://www.kareliusson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


hejhej! Jag har inte skrivit på rätt så länge, men ja!? Alla har ju inte tid med dt, jag har chattat och fixat hela dagen vid datorn idag. *stolt*  Har inte varit ute på hela dagen, fast... jag har åkta lastbil!    Den åkte jag, det var kul! Men li...

"Automatic"Automatic [echo x3]Automatic [echo x3]You're automatic and your heart's like an engine,I die with every beat.You're automatic and your voice is electric,Why do I still believe?It's automatic, every word in your letter.A lie that makes me b...

Cha, Do you know what it feels like? lyrics: Do you know [x3][Chorus]Do you know what it feels likeloving someone that's in a rush to throw you away.(Do you know [x3])Do you know what it feels liketo be the last one to know the lock on the door has...


Cha, jag är liksom här igen! jag kollar på scrubs det äger<333 Men nu skriver jag och  sen ska jag vara med Ida<3333 Ida kommer senare. HAHAHHAH Dom sjunger hela tiden på scrubs! skit kul. Men idag i skolan så var det skit kul t...

NY MSN!      Ni får se den på bdb, <333

Presentation


Cha, Linda heter jag♥♥.
Jag är 11 år och snälla läs min blogg och kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ser jag ut tycker folket?
 Söt
 Ful
 Usch...
 gå och dö
 snygg
 duger
 träffas?
 förälskad
 bli tsm?
 Inget! (skriv eget i gästbok :=D )

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda♥♥ᶫᵒᵛ˭


Ovido - Quiz & Flashcards